Versgroothandel Aartsen zet vol in op Nonstop mentaliteit met nieuwe campagne

Het groenten en fruit vliegt je letterlijk om de oren in de nieuwe campagne van Aartsen, een toonaangevend familiebedrijf met vestigingen in Breda, Venlo, St. Katelijne-Waver en Hong Kong.

Door een opvallend creatieve aanpak versterken ze hun positie met een employer branding campagne door mensen aan te spreken op mentaliteit, de nonstopfresh mentaliteit.

Met groei worden er kansen gecreëerd, die plekjes vult Aartsen graag op met nonstopfresh talent. Om dit te realiseren zet Aartsen in op een creatieve aanpak om op te vallen op de arbeidsmarkt. Samen met Goedzooi en GIG creative film production is het nonstop concept tot stand gekomen. Deze employer branding campagne is gevisualiseerd aan de hand van diverse ‘loop’ snippets voor social en advertising, een pakkende ‘looped’ campagnefilm en een hele dosis aan GIFs, stickers en content in verschillende formaten. Geen tijd dus voor een saaie employer branding film, maar een non stop film waarmee de doelgroep aangesproken wordt op de juiste manier, op het juiste platform.

Bij de opnames van de campagne is team Aartsen nauw betrokken, enkel de hoofdacteur is geen onderdeel van hen team. Dat maakt het geheel herkenbaar en eigenzinnig, wat weer past bij Aartsen. Die manier van aanpakken zorgt voor de juiste dynamiek en enthousiasmeert het Aartsen team om zich nauwer verbonden te voelen met het bedrijf. Dat is zelfs doorgetrokken door de campagne als eerst te presenteren aan eigen mensen met een heuse bioscoop première, waar de campagne onder luid applaus werd ontvangen.

Benieuwd naar de uitwerking? Bekijk hier de hoofdfilm van de campagne of zie de campagnesite op www.aartsen.com/work

Reacties

Cookieinstellingen