Scholen aangesloten bij het Jeugdeducatiefonds komen in aanmerking voor brunchpakket voor leerlingen

Foto: © Pixabay.

Lidl, prinses Laurentien en het Jeugdeducatiefonds slaan de handen ineen tijdens de feestdagen. Vanaf maandag 22 november kunnen klanten van Lidl vijf weken lang producten doneren voor feestelijke brunchpakketten die vlak voor de kerstvakantie uitgedeeld worden aan kinderen op scholen die aangesloten zijn bij het Jeugdeducatiefonds.

“Wij zijn erg blij met deze samenwerking. Het is een extraatje voor kinderen voor wie het niet vanzelfsprekend is om iets te krijgen’, aldus Hans Spekman, directeur van het Jeugdeducatiefonds.

Ook kunnen klanten hun statiegeld bij Lidl doneren tijdens de actieperiode aan deze Nederlandse stichting. Prinses Laurentien: ‘Deze actie komt uit noodzaak én het hart.’

Het Jeugdeducatiefonds helpt de ontwikkelingskansen van schoolkinderen die opgroeien in armoede te vergroten. Via inmiddels 325 scholen worden ruim 80.000 kinderen bereikt. Voor meer informatie, zie www.jeugdeducatiefonds.nl.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen